Do Usłyszenia, do zobaczenia, czyli Jazz w Ruinach rusza po raz siódmy. Miejsce i idea festiwalu bez zmian.
Polsko-duński kwartet złożony ze studentów Wydziału Jazzu Akademii Muzycznej im. Carla Nielsena w Odense (Dania).
Jan Malecha Quartet łączy w sobie tradycyjne jazzowe korzenie z nowoczesnym podejściem do muzyki improwizowanej.
Formuła warsztatów jest otwarta zarówno dla słuchaczy/fanów jazzu jak i muzyków (lub przyszłych muzyków).
Tegorocznej edycji festiwalu towarzyszy wystawa „DO USŁYSZENIA – DO ZOBACZENIA”. Czy jesteśmy w stanie zobaczyć to, co usłyszymy?
Zespół Mariia Guraievska Ethno Jazz Projekt łączy w swoim repertuarze tradycję folku, improwizacyjność jazzu i ostre gitarowe brzmienie rocka.
Idea tego projektu powstała w 2010 podczas trasy innego zespołu – Maciej Fortuna Quartet i bazuje na podobnych założeniach: trio to spotkanie trzech osobowości, trzech instrumentów, wykonawców i kompozytorów równocześnie.
Eksperymentalna muzyka artystyczna między jazzem a folkiem.(Der Landobote, dziennik szwajcarski)
Grupa „Theo Jörgensmann Freedom Trio“ wykonuje niezależną, wolną, improwizowaną muzykę, nie rezygnując jednak z rytmu i melodii.
Warsztaty gitarowe (ogólne zagadnienia dotyczące improwizacji jazzowej - soloing and accompaniment)
Tytuł koncertu: "Evans" - music of Bill Evans.
Zespół Max Klezmer Band został założony w 1998 roku przez Maxa Kowalskiego. Od początku swojego działania zespół bazuje na muzyce żydowskiej.
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.